Nya tider

Kommentarer
Ingrid

Det är en helt grymt bra ny tid som väntar på dig, och är det någon som kommer klara det så är det du!
Jag har alltid (och då menar jag alltid) trott på att du kan klara allt - du är ju bäst :) Så jag tror på dig, och hoppas verkligen du får en fantastisk tid! Att plugga är båd ett helvete och grymt roligt (mestadels det sista), och du kommer fixa det galant!

Massa kärlek <3

Svar: Tack Bull! Dina ord ger verkligen styrka. Jag hoppas att jag har valt rätt väg och kommer tycka om att plugga. Ska ge mitt allt, ser på dig hur du har slitit och jag vill klara det precis som du! Tre år går bevisligen fort och jag hoppas det kommer något bra utav det.
Puss, du är bäst! <3
Beatrice - mamma till William

2012-08-26 » 14:52:45
BLOGG: http://bulljaevel.blogg.se



DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0