Att fimpa en vän

Kommentarer
Ellinor

Och ingen är mer stolt än din lillasyster!!! <3

2011-04-11 » 22:38:38
Jerry Vegas

Du e så jävla duktig älskling. Är så stolt över dig hjärtat. Älskar dig gumman. Puss

2011-04-12 » 07:29:19
Susanne Gustafsson

Du är så duktig gumman. Jag är så stolt att du klarar det. Vet ju själv hur svårt det är efter alla försök. Kram svärmor

2011-04-12 » 13:57:32
Ljungström

Vad duktig du är Bea! Jag känner likadant. Har hållt på till och från enda sedan högstadiet och även om jag kan tvinga mig till små uppehåll emellanåt så faller jag alltid tillbaka igen. Icke rökare underskattar hur svårt det är att sluta. De har inte utvecklat en vana av att röka när man är stressad eller uttråkad, typ som när man måste vänta fem minuter på nästa buss. Jag behöver också någon form av motivation i form av barn eller dylikt för att kunna sluta och det kommer inte att bli lätt. Men vill gratta dig igen, jäkligt starkt gjort och jag är stolt över dig! Jag vet hur det är

2011-04-14 » 19:09:02



DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0