Första natten i egna rummet

Kommentarer
Karolina, gravid i v. 40 ♥

SV: Kondenserade mjöl finns att köpa i mataffären. Burken går även att koka - då blir innehållet brunt och smakar ungefär som kola.

Jag föredrar mjölken okokad, så då öppnar man bara burken och häller det man vill ha. Man kan ha det i kaffe, te, på våfflor, pannkaka, ja typ allt. Många bakverk innehåller detta, googla på kondenserad mjölk ;)

PROVA!:)

Kram

2012-03-01 » 09:48:20
BLOGG: http://lillamys.blogg.se/
Malin - Mamma till Albin

Åh vad skönt det hade varit och ha ett eget rum till våran lilla prins också. Men vi bor bara i en trea och eftersom han har en storasyster med så har ju hon ett eget rum. Får bli att som får dela rum till sommaren om vi inte hittar ngt hus.



Smakportioner är så kul att börja med. Kommer ihåg när vi gjorde det med :) Vi delade en sån där litn burk på 3 dgr och sen bytte vi smak :) gick jätte bra :) var försiktig med gröten bara. Albin fick jätte ont i magen om vi gav för mkt så han kunde inte börja äta gröt förrän han var 6 mån.



Hur gammal är Wille nu?

2012-03-01 » 11:36:12
BLOGG: http://malindanielzon.blogg.se/
Jessika - Mamma till Milton ♥

Milton blir 5 månader på lördag så vi hade tänkt starta med smakisar här i veckan! :) Du får hålla utkik på bloggen, ska lägga upp lite fler recept på smakisar nån annan dag :)



Varsågod! Jag läste på en hel del innan jag köpte min dermaroller också, kollade massa före & efter bilder osv. Men jag har då inte ångrat mig alls att jag köpte en! :)

Kram

2012-03-01 » 15:16:13
BLOGG: http://jessiiika.blogg.se/



DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0