Sista dagen

Kommentarer
Sara

Jobbar bara ibland, när jagkan och det behövs. Några dagar i månaden, för att dryga ut kassan och mammadagarna :) Blev dock hemma idag, snorar så.

2012-02-24 » 10:09:42
BLOGG: http://saaraaaa.blogg.se/
Carolina

Ja, blir väl så för mig med nu då... ;P



Nej, jag blir typ förbannad över hur bra jag kommer kunna ha det som arbetslös rent ekonomiskt. Det är skrämmande att det finns så många människor som klagar när de är arbetslösa och egentligen inte gör något ansträngande öht och ändå får ut så mycket pengar. Jag anser då inte att jag har minsta lilla att klaga på...



Jo, tror inte det funkar att ladda ner firefox till wildfire, då måste man öppna upp telefonen och lägga in ren android misstänker jag. Sådant kan min sambo, men är lite klurigt om man inte vet hur man gör.

Det går ju annars att ladda upp bilder direkt när man loggat in via skapa ---> bild och sedan bara infoga dom man laddat upp i själva inlägget :)

2012-02-24 » 10:13:34
BLOGG: http://carrooouw.se
Spanienfrugan

Skönt att ni är samlade igen :)

SV: Jag kommer att föda i Spanien, och det kommer att komma ett inlägg om det hyfsat snart :) Men kan ju bara svara lite snabbt att det känns väldigt bra i alla fall. Klart att det hade funnits många fördelar med att föda i Sverige med tanke på språket, fler smärtstillningsmetoder osv men vi känner oss väldigt trygga med vårt beslut att föda här. Det är helt enkelt det bästa beslutet för oss.

2012-02-24 » 10:36:21
BLOGG: http://spanienfrugan.blogg.se/



DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0