Alla hjärtansdag

Kommentarer
Malin - Mamma till Albin

Helt rätt , 4 månaders nappen skiljer sig ganska mycket från 2 månaders nappen så du gjorde helt rätt ;) inte för att vara negativ eller så men måste tyvärr meddela att oljan förmodligen inte kommer att hjälpa. Läste lite om det där under min grav. då jag också fick galet mycket bristningar, över hela magen. Enligt framtagen fakta finns det ingen olja i hela världen som kan hjälpa mot det. Men det skadar ju aldrig att testa ;) hehe sen av erfarenhet kan jag säga att dina bristningar kommer att ljusna av med tiden. Mina var knall röda i ca 4 månader , sen började dom blekna och nu syns dom knappt. Sola är en bra grej, då bleknar dom snabbare :) ha en bra alla hjärtans dag :) !! Kram Malin

2012-02-14 » 12:25:53
BLOGG: http://malindanilezon.blogg.se/
beatrice - mamma till William

Svar till Malin: Det gick inte att kommentera dina inlägg så jag svarar här :)

Tack snälla för tipset! Då får jag hoppas att det hjälper lite, men inga mirakelkurer som sagt.

Ska testa att sola, men mina bristningar är som gropar i huden, det är så svårt att förklara. Hoppas bara att jag blir av med dem så är jag nöjd och glad :D

2012-02-14 » 13:23:23
BLOGG: http://beaks.blogg.se/
Mamma till William l

Fick själv bristningar när jag väntade Wille, bristningarna kommer att blekna och till slut ser man dom knappt :) Eille är snart två och nu ser man knappt mina, hoppas oljan hjälper lite på traven :) jag säger som mamma till Albin här ovan, sola sola o sola. Kram johanna

2012-02-14 » 14:08:58
Jessika - Mamma till Milton ♥

Jag har bara en sak att säga: Dermaroller! Den hjälper dig verkligen mot bristningar! Den får inte bort allt, men om du har tur (som jag) väldigt mycket! :)



Du kan ju kolla mina resultat här: http://jessiiika.blogg.se/2011/december/dermaroller.html



Jag har rollat flera ggr efter och det blir bara finare och finare, mindre djupa och synliga för varje gång!

2012-02-27 » 13:33:07
BLOGG: http://jessiiika.blogg.se/



DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0